13 December 2013

Blog Bersawang...

13 December 2013 / 12:29 am / 2 Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..


Akhirnya dapat gak aku nak update kat blog ni setelah beberapa minggu kot tak pon sebulan lebih aku tak update kat blog ni, sbb aku busy ckit kot, dah la minggu depan nak exam final untuk semester akhir dah..sudah kena get ready untuk menempuhi final exam for final semester...dap dup dap..

Sebenarnya banyak peristiwa yang berlaku sepanjang bulan lepas dan nak cerita tu memang takkan habis utk satu page nih..hahaha..so aku rumuskan jer tajuk2 yang akuakan update selepas ini yer..hehehe...nantikan kemunculan post-post berikut kat blog aku ni..

  • Photoshoot Majalah Penulisan
  • Majlis Konvokesyen UUM
  • Majlis Anugerah Dekan SBM COB UUM

So, setakat ni sahaja untuk post kali ini, so korang tunggu post seterusnya yer...thanks kerana still be my lover follwer :D

Bye, Assalamualaikum


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

2 comments:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN