25 May 2013

Balik Kampung

25 May 2013 / 1:52 am / Comment

Alhamdulilah, sempat jugak aku pulang ke kampung halaman sebelum menghadapi PEPERIKSAAN AKHIR semester ini. Yelah, dah dekat nak final ni, eloklah, kita mententeramkan diri ini supaya time exam nanti kita dapat jawab dengan elok.

Hehehe..nak dijadikan cerita, sebenarnya memang perancangan nak balik umah tu memang xde,tetiba baru ni ,ada kawan ajak pergi kenduri kawan kat KUALA TERENGGANU, tapi tak jadi la pulak, so kawan aku satu kos ni pon ajakla balik umah, so aku ape lagi...ikut jela..haha..

Kitorang balik rushing cmtue je.memang tak rancang awal-awal. So biler dah decide elok2,kitorang terus bergerak petang tu. Lebih kurang pukul 4.00petang kitorang bertolak dari UUM. Kawan aku je bawak keta sepanjang perjalanan. Dalam perjalanan tu banyak gak kereta, maklumla..satu hari khamis, nak2 dah waktu nak balik keje, bertambah pula orang ramai nak balik kampung sebab cuti WESAK DAY, cuti SEKOLAH yang akan bermula hari Jumaat tu, so memang jem jugak la jalan..tpai xdela teruk sangat. KItorang sempat berhenti kat HENTIAN R&R GURUN utk berhenti rehat, dan solat Asar. Lepas jer siap semua, kitorang sambung perjalanan. Maklumla. nak hantar si Senior Marketing kami balik umah keluarga angkatnya kat Jeniang,Gurun. 

Sampai jer Jeniang, tempat keluarga angkat si Ros, kami pon terus beredar sebab xnk sampai kat Grik waktu malam sangat, takut jadi apa2,namun nasib baik xde apa2 berlaku. Selamat..

Kami sempat berhenti rehat di HENTIAN TITIWANGSA untuk solat Maghrib, setelah selesai, kami terus bertolak untuk sampai cepat sedikit.

Lebih kurang pukul 10.00malam akhirnnya sampai jugak di TANAH MERAH. Alhamdulilah selamat sampai di kampung halaman tercinta ini. Syukur..

Apa-apa pon aku akan cuba tuk study paper Strategic Management dahulu sebab aku akan ad dua paper nanti pada 3hb..waaaa..xsuka doeee...takpelah dah nasib badan untuk sem ni..so nak tak nak aku kena terima...

Okeylah, aku nak beradu dulu yer..nak sambung stdy sikit.Nanti aku update lagi yer...

Assalamualaikum


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN