19 May 2013

Layan Running Man

19 May 2013 / 12:28 am / Comment


Assalamualaikum semua. Apa khabar..lama dah tak jenguk kat blog ni. maklumla aku sekarang ngah busy ngan midterm,presentation, anta assginment (biasala... last2 minit buat assgnment) dan macam-macam lagi. Hahaha..kesibukan itu perlu ada dalam kehidupan seorang mahassiwa ni. So memandangkan ad seminggu lebih je lagi tuk aku nk prepare sebelum pergi ke medan perang..(konon) haha..padahal nak g jawab exam final je pon..propa kan aku nih..

Okeylah, hari ni aku nk citer sedikit tentang first time aku duk layan gameshow yang terHANGAT kat seluruh dunia nih..citer ape lagi kalu bukan RUNNING MAN. Memang dah jadi kegilaan orang ramai tuk tengok bende nih. Mula-mula, aku pon duk pikir gak, apa la yang best duk tengok citer RM nih. Sana-sana duk citer pasal RUNNING MAN ni best..bagi aku baik layan citer lain daripada buang masa duk layan RM. So memang aku ni biler dah tak suka sesuatu citer tu, aku takkan amek peduli (haaaa...ko mampu). So korang duk share-share RM aku takpernah nk peduli...

Entah la,tahun ni je aku rasa cam nk layan je RUNNING MAN..First nk dijadikan cerita, aku tengok RM ni kat umah aku sendiri, kat saluran ONE HD (Saluran 393). Tengok cam best je, kebetulan time tu episod bagi pelakon Winter Sonata, perghh cantik kot si heroin citer tu..so aku layan la dari mula sampai akhir...pastu datang je balik kat UUM..aku sudah lupa nk layan RM.Dan bulan MEI menjadi saksi bahawa aku sudah pon copy semua episod 1 - sampai sekarang tuk RUNNING MAN. Memang aku dah banyak ketinggalan daripada orang ramai...takpe2..yang penting,cuti 3 bulan nanti aku memang akan layan habis-habis :D

Yang best RM ni dye ad banyak dan macam-macam jenis gameshow yang perlu artis undangan dan pengacara-pengacara RM kena lakukan. Tapi yang paling aku best tengok RM ni, kat Ji Hyo. Ji Hyo comel la :D suka aku nengok dye. Si Ha Ha pulak aku tengok cam betul je..cam budak nerd je aku tengok..si Joon Kok pulak laki tapi pemalu. Kira diorang ni ad karakter masing-masing dalam RM.

Ermm..xtau nk citer apa dah..skrg pon aku ngah layan RM nih..wpon duk menaip entry kat blog ni..hehehe..okeylah..aku nk sambung balik tengok RM nih..so korang pon layan la jugak ye..

Bye

lelakicomot : cantik tak blog skrg saya :D


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN