22 May 2013

Presentation Service Marketing

22 May 2013 / 7:39 pm / Comment

Assalamualaikum semua, apa habaq,,hope korang semua sihat-sihat belaka yer..Maklumla,skrg kan cuasa tak menentu, ad yang demam,ad yang tak demam dan ad yang macam-macam..ermm.apa la yang aku duk merepek nih..(xde idea nak cakap daa.....)


Alhamdulilah, tadi presentation tuk paper Service Marketing. punyalah bersekang mata tuk siapkan report Servis dan juga slide tuk presentation, tut2..pensyarah cakap xyah buat presentation, so happylah kitorang, lagipun kitorang belum bersedia tuk present tu, Entah la,arini memang mood tuk present takde dan xsama cam minggu sebelummnya.

Tapi best kot, nasib baik g kelas tdi, ada la jugak pensyarah kami bagi tips untuk final. Aku rasa memang sebijik la die bawak soalan final dan cakap jenis-jenis soalan yang konfirm akan msuk final nanti. So kami apa lagi salin je la tuk final nt. Paper Servis akan exam final pada 18hb. Itulah paper terakhir tuk final exam aku. Aku akan buat sehabis baik mungkin nanti. Doakan aku dapat jawab yer.

Dalam masa yang sama, aku jugak nervous nih nak hadapi 2 paper dalam satu hari kot. Dah la paper tu paper yang susah. Paper Strategik Management ngan Seminar Marketing. Haaa..hamek ko padan muka ko,tula sape duk gedik sangat nk amik awal-awal paper tu, kan dah kena exam 2 paper dalam satu hari..waaaa..aku mana tau jadual exam jadi camne..Member aku cakap selalunya paper Seminar akan selalu lambat exam..tapi sem ni awal kot..sebab aku punya lecturer Seminar nak cepatkan exam sebab dye nk g oversea nanti...

So,nanti kena bertawakal je la..jawab paper strategic management..masuk seminar...so masa exam seminar pon masuk strategic management...hahahaa..apa-apa pon aku arap,aku dapat jawab dengan baik nanti. Aku punya target sem ni nak lulus dengan cemerlang..kalu dapat DEKAN lagi ALHAMDULILAH..syukur tak terhingga.

Okeylah, aku nak mandi dlu,maghrib dah..tak baik melambat2kan maghrib..so nanti ada apa2 yang best t aku akan update kat blog ni yer..


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN