20 May 2013

Stress Midterm Supply Chain

20 May 2013 / 7:07 pm / 2 Comment


Alhamdulilah , tadi berakhir sudah ujian pertengahan semester atau dikenali sebagai budak U "midterm". So untuk semester ni, midterm sudah pun abis, so tunggu result je lagi.Gigih tak, dekat nk abis semester sebelum final la baru lecturer untuk  buat midsem la, anta report la dan macam-macam.

So, arini last tuk aku menjawab midterm tuk paper Pengurusan Rantaian Bekalan (Supply Chain). Exam tadi lebih kurang pkul 3.30 petang kat DKG 2/6. Lagipun time exam ni dia buat time kelas,so nak tak nak kena datang jugak tuk midterm..so kalu xnk 20% tuk markah midterm boleh je tak datang..hahaha.giler ko nk abiskan markah cmtu je..ish2.xmo chek… 

Siyes, aku just study bab 1 & bab 2 je tuk midterm ni kerana mood malas tu memang dh dari dlu dah ada. So, just jwb je la bab 1 & bab 2, bab 3 dan 4 tu just tembak-tembak je..mana tau la tembak tu kena pada jawapan..arap2 la jawab yang aku tembak tu betul..haha..Amin.. 

Yang menjadikan stress midterm tadi tu kerana assistant lecturer yang menjaga exam tu yang poyo., tu aku xsuka..memang dari sejak kelas lagi kitorang dah mark Said (nama lecturer foreigner) memang dia sangat straight tentang kehadiran, dan jaga time exam. Memang mata dye tuk duk perhati je 24jam, (wpon memang bukan 24am jaga exam) dari atas sampai bawah. Aku pon kena gak tadi sebab duk borak, so kena la pindah ke depan. Mampos aku..dah la aku planning nak meniru..tut2…kena pindah depan..hancur planning akuuuu…… 

Masa tu aku duk sebelah kawan aku si Florence kat depan, pastu dye suh aku pindah g belakang..so aku pon pergi la belakang tu..time tu buat dono (buat tak tau je) g duk belakang jawab exam. Nak pandang kiri dan kanan pon takut, maklum la tegasssss kan..so kepala tu kena straight je..jangan nk jadi zirafah sangat la..nak meniru..kalu lepas xpe..ni kalu xlepas dan terkantoi oleh sir Said tu confirm dye amek kertas tdi n tulis MENIRUUUU..siot kan..Dr.Rahim kita orang punya lecturer pon takde straight cmtue. 

Ada gak beberapa student tdi kantoi meniru..so dye amek kertas budak tiru n kata nak bgi 0 (TELUR AYAM) killer tak lecturer tu..alah..sir.awak tu baru nk abes PHD..jangan la nk berlagak sangat..(sentap ko..) 

Apa-apa pon,tdi dh jwab, dan bertawakal je la..so terima keputusan dengan seadanya walaupon memerah otak dengan sakitnya..(niat memang nk meniru je..so terpaksala..memerah otak tuk jawab sendiri) 

Okeylah..aku mau mandi dulu..t apa2 aku post lagi yer…Salam

lelakicomot ; meniru padah kalu kantoiiiiiii


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

2 comments:

  1. layan jer si Said 2..ktowg pn tkejut tgk ekau kene dk blkg...egat nk tiru ekau..alih2 ain pulop jd nyer...

    ReplyDelete
  2. @luViQa AtiQah : tu la..nk meniru pon xdpt...tensennnn

    ReplyDelete

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN