27 September 2013

Happy Buffday 15th Google

27 September 2013 / 12:55 pm / Comment


Happy Buffday To You..
Happy Buffday To You ..
Happy Buffday To Google..
Happy Buffday To You...

Wah..hehehe..tetiba kan aku wish happy buffday kat Google. Semalam aku ada la bukak web browser kat Chrome..tetiba tengok satu doodle yang menarik jer sempena buffday Google. Google telah menyambut buffdaynya yang ke-15 hari ni. Memang cantik kot doodle tu..siap leh main game lagi.

Aku ape lagi..main jer game tu...hahaha..nak ilangkan tension buat assignment.so..score yang tertinggi aku dapat 72 xslap aku..kat bawah aku dah print screen pon..t korang tengok kalu x percaya..ala senang je pon game ni,bukannya susah pon cam game Candy Crush tu..hehehe


Aku harap-harap la dengan 15 tahun Google dah meningkat ni, aku arap diorang lagi mempertingkatkan lagi tahap kelajuan web browser diorang..hehehe..dan juga tahap keselamatan id penguna dan sebagainya..


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN