8 September 2013

Semester Terakhir UUM

8 September 2013 / 12:28 pm / Comment

Alhamdulillah hari ni aku telah pun melangkah kaki ke kuliah untuk meneruskan pengajian aku di semester terakhir di UUM.Akhirnya aku dapat jugak bergelar sebagai pelajar tahun akhir dan semester akhir bagi kos Sarjana Muda Pemasaran dengan Kepujian, In sha Allah.


Wah..bersemangat giler aku nak sambung semester ketujuh aku nih, yela, maklumla aku sekarang kan nak score 4 flat tuk keputusan peperiksaan semester akhir nanti. Alhamdulilah tahun akhir ni aku hanya mengambil sebanyak 4 paper sahaja iaitu
  • Pengantar Penulisan
  • Pengurusan Penjenamaan
  • Pengurusan Pengiklanan
  • Undang-Undang Siber
Aku berharap dengan usaha dan niat yang baik ini aku dapat mendalami ilmu-ilmu yang akan diajar oleh pensyarah-pensyarah nanti. Aku berharap aku dapat memahami apa yang diajar oleh pensyarah paper-paper tersebut.

Hari ni, aku baru juga selesai ADD/DROP MANUAL kerana aku tidak dapat mengambil paper elektif bebas kerana paper tersebut " missing " dalam jadual aku. So aku kena add paper tersebut. Setelah berjalan sakan kat dewan kuliah untuk menguruskan paper add nih, lenguh jugak kaki nih,maklumla aku nih tak biasa dah jalan jauh-jauh setelah dua bulan cuti kan..hahaha..

Akhirnya setelah pergi Bangunan Utama COB untuk uruskan add/drop aku,akhirnya selesai jugak..Alhamdulilah :) Korang nanti doa2kan aku yer biar cepat habiskan pengajian dengan baik dan cemerlang ea...... :)

tak percaya jer aku dah semester akhir...hehehehe :p


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN