6 July 2014

Salam Ramadan

6 July 2014 / 10:19 pm / Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah, syukur ke hadirat illahi kerana limpah & kurniaNya dapat lagi kita meneruskan kehidupan dimuka bumi Allah SWT ini dan masih lagi diberikan kesempatan untuk merasai kenikmatan bulan Ramadan yang penuh mulia ini. Hari ni cukup 8 hari kita berpuasa, hanya tinggal 20 hari lagi sebelum kita merayakan hari kemenangan kita semua.

Seperti biasa, tahun ni aku berpuasa jauh dari family coz aku sekarang dah ada komitmen bekerja setelah mengakhiri zaman latihan industri atau dikenali dengan perkataan ringkas " praktikal ". So aku terpaksa bepruasa jauh diperantauan daripada keluarga. Hati mana tidak sedih kalau tidak dapat berbuka dan bersahur dengan family tersayang, namun apakan daya aku terpaksa kuatkan hati untuk mencari rezeki di negeri orang.

rindu si comel ni..tunggu abang balik yer.. :'(

Okeylah, setakat ni dahulu aku nak post psal Ramadan, nanti aku pos lagi yer dan citer atau update terkini pasal aku..hehehe..thanks sudi follow blog ni dan jadi follower blog ni..sayang korang..muaahhhhh..

p/s : ku mengharapkan Ramadan..kali ini penuh makna..agar dapat ku lalui dengan sempurna..


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN