4 July 2013

AirAsia : BIG Card

4 July 2013 / 1:17 am / 3 Comment

Alhamdulilah,tengahhari semalam telah sampai dekat rumah aku, setelah hampir 2 minggu aku menunggu kad tersebut, Terima kasih dan aku turut puji dengan kecekapan pihak pengurusan BIG CARD dalam menjaga keutamaan pelanggan mereka.

Aku rasa gembira sebab, akhirnya kad yang aku tunggu-tunggu telah pon sampai ditangan aku sendiri, kekadang aku risau jugak kerana takut tidak sampai di rumah aku dan orang lain amek. Tapi Alhamdulilah, akhirnnya sampai jugak. Bila jer dapat kad BIG tersebut, terus aku aktifkan kad itu dan buat transaksi reload kat tersebut dengan melalui Bank Islam Banking.


Seperti yang tertera pada kertas dalam gambar kat atas tu, maximum purse limit adalah sebanyak RM4999.99. So setakat itu sahaja yang aku kena belanjakan duit tersebut. Hehehe..kan best kan kalu dpt guna cam kad kredit, g mane-mane srippp je..hahaha..tapi tak mampu nak ada kad kredit skrg, so kena blja bersungguh-sungguh, keje elok2 pastu guna la nak guna kad kredit ker,kad debit ker..hahaha..

Banyak faedah bila korang buat kad BIG ni, antaranya adalah salah satu dapat menempah tiket penerbangan secara percuma dengan mata point yang mencukupi. Ala dia kira cam sama program pemasaran dari mana-mana perniagaan, kalu nak staykan pelanggan dye dan kekalkan pelanggan, so diorang buatlah cara camni. Tapi aku puji la dengan adanya kad BIG ni, kita leh kumpulkan mata point sama ada melalui pembelian barang dan sebagainya di kedai-kedai yang terpilih sahaja. Selain itu, kita juga dapat mengumpul mata melalui pembelian tiket penerbangan AirAsia.

So, apa tunggu lagi, korang leh buat permohonan dalam mendapatkan kad BIG ini, yuran penyertaan akan dikenakan sebanyak RM10.00 dan yuran tahunan pula akan dikenakan sebanyak RM5.00 setahun. Nanti banyak faedah yang korang akan dapat tau. Cam promoter lak.hehehe..kalau korang nak buat permohonan nah aku bagi link kat bawah ni, t ikut jer prosedur yang telah ditetapkan :)

Permohonan Big Card

Okeylah sampai disini sahajalah aku nak mencoret blog kali ni, aku nak sambung tengok citer RUNNING MAN lak..apa-apa pon jangan lupa komen dan kalu ada apa-apa yang tak paham ker, korang leh emel jer kat blog ni ataupon komen disini, Insyallah aku akan membalas komen tersebut yer :)

Peaceee..Assalamualaikum


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

3 comments:

  1. Assalam, nak topup tu kna topup brapa yer?? xfhm lagi ni.. org dh apply card ni tapi kat dlm term tu xde ckp berapa kna topup.

    ReplyDelete
  2. assalamu‘alaikum
    saya nak tambah lagi info untuk tambah point BIG ni, iaitu dengan topup. tapi kena daftar dulu jadi member. topup rm30 dapat 70 points. for registration, pm saya 0132002467.

    fyi, saya admin page Pakej Cuti Murah di fb. TQ

    ReplyDelete
  3. camne nk apply big card tuu..

    and topup tu gune apetune talk yehh

    ReplyDelete

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN