22 June 2013

Keahlian AirAsia

22 June 2013 / 4:41 pm / Comment


Oh yeahh..akhir sudah siap jugak keahlian aku sebagai membership untuk AirAsia nih. Hehehe..poyo jer aku nih, padahal orang lain dh lama pon buat bende nih, aku jer baru nk start buat..Hello..atleast aku buat jugak kan..hehehe.. Terdetik dihati aku nak buat keahlian ni sebab senang sikit aku nak booking tiket flight ke mana sahaja yang aku suka, so kalu aku dh daftar keahilian ini, memang senang la aku nk book. ada pahamm..so xdela nak menyusahkan orang lain utk tlg book, aku pon bole buat..hihihi..

Sekarang ni ,aku pon dh apply tuk BIG AirAsia. Dan harap2 kad tersebut sempat smpai dalam minggu ni atau minggu depan, kegunaan kad itu banyak faedah dye kalu korang daftar..


So, apa tunggu lagi korang daftar la yer..banyak benefit untuk korang gak..kang, kalu korang book, pasni pasti ad mata ganjaran dye, n then leh redemption this reward..kan berbaloiii...now 
Everyone Can Flyyyy....nak pergi Mauritius....(btl x ejaan ni..hahaha)


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN