22 June 2013

Astro Maya HD

22 June 2013 / 2:27 pm / 1 Comment


Alhamdulilah ASTRO selaku penyiar berbayar no.1 di Malaysia telah pun melancarkan beberapa lagi saluran baru khas untuk pelanggan setia mereka. Salah satu saluran terbaru adalah ASTRO MAYA HD. Astro Maya HD adalah salah satu saluran Melayu berbentuk HD dimana akan menyiarkan beberapa rancangan-rancangan Melayu daripada ASTRO RIA, ASTRO PRIMA, ASTRO OASIS dan sebagainya. Astro Maya HD akan memulakan siarannya pada 24 Jun ini di Saluran 135.
Penonton yang suka menonton drama Misiku Kuza, rancangan temubual Primadona, program realiti tv yang paling popular di Malaysia iaitu Akademi Fantasia, program masakan Jaguh Kampung dan sebagainya akan dapat dilihat melalui saluran Maya HD.
Wah, memang best kan, dahulu kalu nak tengok secara HD korang mesti kena langgan Astro Pek Mustika kan,ni xpe, anda dh jadi pelanggan Beyond HD so anda boleh terus menikmati saluran Maya HD.

Aku pon excited gak ni nak menantikan saluran terbaru ASTRO nih, hehehe..apa-apa pon congrat ASTRO diatas penambahbaikan dan penambahbaruan dalam saluran ASTRO. Kami sentiasa menantikan penambahbaruan ini.hehehe..kot2 pasni harga jadi murah ke..lagi best kan..hahahaha..

Jom nantikan kemunculan SALURAN MAYA HD (135)


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

1 comment:

  1. Rancangan AF dan semua rancangan hiburan walaupun dalam definisi tinggi (HD) tapi tetap tak relevan punya. Setakat drama, telefilem dan filem serta lain-lain selain daripada rancangan nyanyi-nyanyi dan tari-menari boleh la.

    ReplyDelete

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN