11 June 2013

Study Paper Asas Kewangan

11 June 2013 / 7:52 am / Comment

Hurmm..Aku taktau la asal aku jadi malas giler nak study paper kelima aku nih. Dahla paper ASAS KEWANGAN , paper mengira. Memang aku tak suka la paper nih. Tapi aku boleh jawab kot Insyallah kerana ni paper ABC..so aku ad pilihan untuk membuat jawapan, sama ada untuk melihat rakan-rakan disebelah atau buat sendiri (baling dadu).

paper kira-kira yang last untuk pengajian degree aku..Insyallah :)

Namun, aku harus cuba cekalkan hati dan takmahu mengikut hati yang malas ini, aku harus bangkit untuk belajar FINANCE ni dalam masa satu hari ni je lagi kerana aku akan exam pagi esok.waaa..menyesal lak asenya tak study awal-awal. Tu yang aku tak suka kalu ad gap,ermm..entahlah kalu xde gap pon aku bising,ad gap pon aku bising..ayooo..manusia-manusia..ish2..

Banyak chapter yang aku kena cover iaitu dari bab 2 - sampai la bab 10..erkkk..banyak kot..

Chaiyok-chaiyok apih..aku tau ko leh buat...memandangkan carrymark untuk paper ASAS KEWANGAN ni dah tau so, aku leh la skor nanti di final exam esok..aku hanya memerlukan 6 markah je lagi untuk lulus, namun aku bukan hanya untuk lulus tetapi untuk mendapatkan gred yang cemerlang sekurang-kurangnya B,B+ atau A-.

Insyallah aku akan cuba dapatkan..Doakan aku berjaya yer :)


terima kasih kerana sudi membaca entri ini

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...Dah siap baca entri? Nanti jangan lupa komen yer :)

Terima kasih banyak-banyak !!!

Pelawat Blog

Flag Counter
COPYRIGHT@Segala apa yang tercatat dalam blog ini adalah hak milik saya..DI LARANG MENYALIN TANPA KEBENARAN